Ułatwienia dostępu

ISO 9001:2015 dla SPZZOZ

Z ogromną satysfakcją i radością informujemy, że SPZ ZOZ w Pruszkowie zrobił kolejny, znaczący krok w swoim rozwoju. Otrzymaliśmy właśnie dyplom potwierdzający, że nasze Centrum Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w SPZ ZOZ w Pruszkowie, spełnia wymogi zgodności Systemu Zarządzania Jakością z normą ISO 9001:2015. Wiele miesięcy ciężko pracowaliśmy na ten certyfikat, ale dzisiaj mamy poczucie, że efekty tej pracy są przede wszystkim ważne dla pacjentów. Certyfikat ISO 9001:2015 jest bowiem potwierdzeniem coraz większej jakości naszych świadczeń, naszej pracy, przestrzegania procedur.
 
Motywy wdrożenia ISO 9001:2005  w SPZ ZOZ w Pruszkowie
  • Zwiększenie bezpieczeństwa pacjenta w przychodniach Centrum Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej SPZ ZOZ ,
  • Zapewnienie bezpieczeństwa dla procesów diagnostycznego i leczniczego,
  • Zmniejszenie kosztów złej jakości,
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom,
  • Stworzenie sprawnego i przejrzystego systemu organizacji i zarządzania SPZ ZOZ 
  • Pozyskanie przewagi na rynku świadczeń,
  • Łatwiejszy podział odpowiedzialności i uprawnień,
  • Uporządkowanie mechanizmów wewnętrznych SPZ ZOZ

Korzyści zewnętrzne wynikające z wdrożenia systemu:
  • Zwiększenie zaufania społecznego do SPZ ZOZ,
  • Zwiększenie zaufania pacjentów,
  • Popularyzacja dobrych wzorów organizacyjnych,
  • Usprawnienie obsługi Pacjentów,
  • Wzrost satysfakcji Pacjentów,
  • Otwarcie na potrzeby Pacjenta,
  • Poprawa pozycji rynkowej SPZ ZOZ ,
  • Poprawa imag'u i prestiżu SPZ ZOZ,
  • Poprawa wydajności.
  • dodatkowe punkty w rankingu ocen ofert składanych w konkursach ogłaszanych przez NFZ na świadczenia w AOS

Korzyści wewnętrzne wynikające z wdrożenia systemu:
  • Poprawa obsługi bezpieczeństwa naszych pacjentów, którzy korzystają z naszych usług,
  • Możliwość planowania pracy,
  • Konkretny podział obowiązków,
  • Likwidacja odpowiedzialności zbiorowej,
  • Możliwość udowodnienia prawidłowego postępowania na każdym etapie procesu (sprawy roszczeniowe pacjentów),
  • Poprawa dokumentacji wewnętrznej, jej obiegu i przepływu informacji,
  • Podniesienie świadomości personelu,
  • Stymulacja poprawy jakości opieki na pacjentem,
  • Wspieranie edukacji personelu, podnoszenie kwalifikacji.
  • Redukcja kosztów, zwiększenie efektywności,
  • Podniesienie jakości pracy,
  • Zmniejszenie skarg pacjentów.
Najwięcej zyskuje Pacjent otrzymując usługę na wysokim profesjonalnym poziomie, lepszą usługę okołomedyczną, zapewnienie pełnej realizacji praw pacjenta.
  • Image 1


© 2024 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE.

 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE